Deze site maakt gebruik van cookies. Gaat U daarmee accoord?  Ja, cookies toestaan | Nee
U bevindt zich hier: Startpagina

Veel gestelde vragen

Wat is een pagina en wat is een blad?

In de artikelomschrijving spreken wij steeds van Kleur pagina's en twee Kleur pagina's vormen één blad. Voorbeeld: 60 Kleur pagina's zijn 30 bladen.


Hoeveel ruimte is beschikbaar op de pagina's?

In het algemeen is de ruimte van het blad 1 cm kleiner in hoogte en breedte dan de afmeting van het omslag van het album.


Wat is een pagina en wat is een blad?

In de artikelomschrijving spreken wij steeds van pagina's en twee pagina's vormen één blad. Voorbeeld: 60 pagina's zijn 30 bladen.


Hoeveel ruimte verlies ik bij de bindwijzen?

Schroefalbums:
Door de schroefbinding kan in de rug in de kleine uitvoering 3 cm en in de grote albums 4 cm effectieve bladruimte om in te plakken verloren gaan.

Spiraalalbums:
In principe kan het hele oppervlak van de het blad exclusief de bindingsplaats (ongeveer 0,5-1 cm) worden gebruikt voor plakken.

Gebonden fotoalbums:
Voor de binding van het album verliest men 2 cm in de rug binding.


Hoeveel ruimte is beschikbaar op de pagina's?

In het algemeen is de ruimte van het blad 1 cm kleiner in hoogte en breedte dan de afmeting van het omslag van het album.


Hoeveel bijvullingen kunnen in een schroef album?

In principe kan een schroefalbum oneindig worden uitgebreid. Maar we raden u aan niet meer dan een navulling te gebruiken. Hoe dikker het album hoe moeilijker de handelbaarheid en het bladeren zal steeds lastiger worden.


Kan ik in een gastenboek ook foto's plakken?

Het papier van de gasten boek is een beetje dikker dan gewoon printerpapier. De rugbinding is hetzelfde als die een normaal boek. Die binding wordt geweld aangedaan en dus beschadigd als u foto’s in het gastenboek plakt.
Een gastenboek is geen fotoalbum. Wilt U een combinatie maken van een gastenboek met een fotoalbum dan adviseren we u om een schroefalbum te gebruiken.


Mijn bestellingsbevestiging onvolledig is?

Het is altijd vervelend als een bevestiging e-mail niet aankomt, vooral als de betaling via IDEAL is gegaan. Hieronder staan een paar redenen waarom berichten niet worden ontvangen, en een paar oplossingen. Aarzel niet ons te bellen als u geen bevestiging e-mail ontvangen heeft nummer +31 546 343474 van 8.00 – 17.00 uur. U kunt natuurlijk ook mailen naar info@fotoalbumshop.nl. Of vul het contactformulier in en wij bellen of mailen u zo spoedig mogelijk terug.


Wat gebeurt er als ik een verkeerd e-mail gebruik?

U zult automatisch bericht krijgen als het e-mail adres niet klopt. Tevens krijgt u op het moment dat de bestelling succesvol verlopen is onmiddellijk een bevestigingsmail. Het gebeurt dat mensen de woorden ‘www.’ voor het e-mailadres schrijven. Het geautomatiseerde systeem zal deze fout niet ontdekken.


Heeft u een spamfilter?

E-mail providers en e-mail programma's filteren e-mails en beschouwen berichten vaak als ongewenst. Automatisch gegenereerde e-mails behoren daar ook bij. Het is dus mogelijk dat onze bevestigingsmail wordt onderschept door uw anti-virus software voordat u de mail kunt lezen. Kijk in de ongewenste mail map of de bevestigingsmail daar binnengekomen is.


Voor vragen over onze verzendingen kunt u tijdens kantooruren contact met ons opnemen.
Wij kunnen u adviseren verder over de mogelijkheden. Belt u in Nederland tel +31 546 343474. Wanneer wij u niet te woord kunnen staan, laat u dan een boodschap achter met vermelding van uw telefoonnummer. Dan bellen wij u terug. Natuurlijk kunt u ons ook bereiken via contact.


Het team van Fotoalbumshop.nl wenst u veel plezier bij het winkelen in onze webshop!


naar paginabegin terug